Týdenní dietní manuál aneb 4 týdny ke štíhlé postavě – 2. týden

Druhý týden našeho hubnoucího manuálu se týká postupných změn a opakování důležitých informací, které se redukce váhy nezbytně týkají. Také je to týden, v kterém se prokáže vaše odvaha a vytrvalost. Věříme, že na cestě za sexy postavou vydržíte a váš sen se vyplní. 

 

Pondělí – co prozrazuje vaše váha

Jistě chcete znát výsledky vašeho hubnutí za minulý týden. Vážení po týdnu se ale nedoporučuje, je totiž dost možné, že vaše váha poklesla jen o kousek a vás to může zklamat. Pozitivní myšlení je ale během hubnutí velice důležité. Nejlepším intervalem kdy se zvážit, je zhruba po dvou měsících hubnoucího režimu.

Takové vážení je nejobjektivnější a navíc budete po takové době určitě příjemně překvapená svou váhou. Pokud ale zkrátka potřebuje svojí váhu znát a získat tak motivaci, važte se jednou za týden, a to vždy za stejných okolností. To znamená, že si na váhu každý týden stoupnete například v neděli před snídaní.vaha_zmena

Pro vaše sebevědomí a motivaci je však mnohem efektivnější se přeměřovat, sledovat jak vám oblečení padne nebo o kolik dírek jinak než dříve si utahujete pásek.

 

Úterý – „Opakování je matka moudrosti“

Určitě jste o hubnutí, dietách a cvičení přečetla mnoho knížek a článků z internetu. Víte, co je dobré jíst a co během redukce váhy raději omezit. Co si ale takhle některé věci zopakovat a pořídit si nějakou knihu se zdravými recepty? Opakování je matka moudrosti a zdravou kuchařku jistě využijete. V hubnutí by vám také mohlo velice pomoci výživové poradenství.

Prohledejte internet a zjistěte, kde se ve vašem okolí nachází výživový poradce. Pokud se stále rozmýšlíte a nevíte, jestli má cenu za něco takového utrácet peníze, zkrátka to zkuste. První konzultace je většinou zdarma nebo za zvýhodněnou cenu!

 

Středa – postupné změny

Ve středu odpoledne po práci nebo po škole je ten nejlepší čas zajít do fitka a sejít se s budoucím trenérem. Nespěchejte ale na sebe. Hubnutí přináší tolik změn, že je potřeba, aby se se vším vaše tělo nejdříve vyrovnalo samo.

Jestliže se na pravidelné chození do posilovny necítíte, ještě týden vyčkejte. To že se nevěnujete cvičení, neznamená, že se na něj nepřipravujete a děláte chybu. Ba naopak, do všech změn a nových aktivit se pouštějte postupně a s rozmyslem.

 

Čtvrtek – zapomeňte na auta, výtahy a jezdící schody

Rozhodla jste se s cvičením ještě chvíli počkat. Nevadí, přesto se můžete trochu hýbat, protože pohyb je přirozenou součástí života a bez pohybu naše tělo chřadne. Přiměřený pohyb zaručuje správné fungování celého organismu, zbavuje stresu, bolesti zad a předchází nejrůznějším onemocněním.vytah_nejede

Zatočte s leností a začněte svému tělu dodávat trochu pohybu. Pokud máte práci kousek od domova, přesto však každý den ráno startujete auto, jděte tentokrát pěšky. V obchodním centru se z patra do patra nepřesouváte jinak než po eskalátorech? Zkuste pár pater vyjít pěšky, díky tomu získáte pohyb, který vašemu tělu jen prospěje.

 

Pátek – dbejte na dostatek tekutin

sklenice vodyNezapomeňte dodržovat správný pitný režim. Doporučuje se přijmout okolo 30-35 ml tekutin na každé kilo vaší váhy. Je ale nutné aby množství vypitých tekutin nepřesáhlo naráz 250 ml, což je zhruba hrníček. Příjem tekutin musí být také pravidelný a rozložený do celého dne. Ideální je nejvíce zavodnit tělo dopoledne. Večer pak může množství tekutin postupně klesat.

Mezi nejvhodnější tekutiny patří samozřejmě obyčejná neperlivá voda, bez jakýchkoliv přísad a ochucení. Samozřejmě si také někdy můžete dopřát vodu s citronem nebo grepem, obzvlášť pak ráno. Nebo si namíchejte v poměru 2:1 vodu s kvalitním 100 % džusem. Vhodné jsou také čaje, zejména zelený a bílý.

Dejte si pozor na nápoje, které hlásají, že jsou bez obsahu cukru, obsahují totiž přemíru umělých sladidel. Ze svého jídelníčku byste měla také vynechat kávu.

Zkuste si pečlivě zapisovat, co a kolik toho přes den vypijete. Díky tomu zjistíte, kolik tekutin musíte ještě přijmout.

 

Sobota – nevzdávejte se!

Někteří lidé mají tendenci to po několika dnech vzdát. Lidem, kteří jedli příliš mnoho jídla, výživový poradce naordinoval „hubenější jídelníček“, takže zprvu trpí hladem. Naopak ti, kteří trpěli nutriční podvýživou, nabývají najednou pocitu, že jedí až moc.

Když taková situace trvá několik dní, mají obě skupiny chuť to vzdát. Je to ale škoda, protože žaludek je pružný a velice tvárný. Snadno se dokáže přizpůsobit novému režimu a velmi rychle si zvyká na menší či větší porce.

 

Neděle – relax

Neděle je den jen pro vás, proto si ho maximálně užijte. Zrelaxujte se a hoďte se do pohody. Objednejte se na masáž nebo si jděte zaplavat.relax

Pokud ani na jedno z toho nemáte chuť, jděte na procházku, kterou na rozdíl od minulého týdne prodlužte o 5-10 minut, ať do dalšího týdne nastartujete vaší fyzičku.

Nezapomeňte si také sepsat plán na další týden – od úkolů po nákup potravin.

Sdílet:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *