Týdenní dietní manuál aneb 4 týdny ke štíhlé postavě – 3. týden

3. týden našeho plánu, jak dosáhnout štíhlé postavy a uchovat si zdravý životní styl po celý život, přináší odpočinek, hýčkání se a užívání si nového zdravějšího způsobu života. Během tohoto týdne naberete sílu, vyzkoušíte nové recepty a ingredience, uděláte pár chyb, ale následně se z nich ponaučíte, a právě o tom hubnutí je!

Pondělí – vyzkoušejte nové chutě

Nezapomínejte, že hubnutí a zdraví životní styl není jen o dodržování určitých stravovacích pravidel. Zdravý životní styl vás nemá trápit a přidělávat vám vrásky na čele – naopak, máte si užívat chvíle, kdy pro své tělo můžete udělat něco dobrého, zdravého.

Proto se nebojte hýčkat! Zkuste nové recepty s neobvyklými přísadami. Vyzkoušejte nový druh ovoce, masa nebo pečiva, který jste ještě nikdy nejedla. Taková neobvyklá změna pomůže nejen vaší psychice, ale také chuťovým pohárkům.cviceni_kamaradky

Úterý – nebuďte v tom sama

Máte kamarádku, která už delší dobu slibuje, že se do hubnutí pustí s vámi, jenže se k tomu nějak nemá? Přesvědčte ji! Pokud v tom nebudete sama, bude to pro vás jen a jen snazší!

Vždycky je výhoda, když někdo hubne s vámi. A jestliže je to právě vaše kolegyně v práci, tím lépe. Nebude vás alespoň svádět svojí svačinou a po práci si spolu můžete jít zacvičit.

Že nikoho takového nemáte? Nevadí. Můžete se přihlásit do skupinového kurzu hubnutí a správné výživy. Tam se naučíte, jak si sama sestavit pestrý jídelníček nebo si zacvičíte.

Středa – zacvičte si

Přesně před týdnem jste se setkala se svým trenérem. Pokud ne, protože jste ještě nebyla na pořádný pohyb připravená, dnes do fitka rozhodně zajděte.

Aby tělo správně fungovalo, je potřeba mít dostatek pohybu. S plnou vervou se pusťte do navrženého cvičebního plánu. Pokud byste měla nějaký problém, váš trenér vám jistě rád pomůže.cviceni_trener

Pokud jste zvolila cestu cvičení doma, pořiďte si tréninková a instruktážní DVD, ty vám určitě hodně pomohou. Nebo usedněte k počítači, prohledejte internet a sepište si nějaké cviky. Ale samozřejmě doporučené cviky od trenéra, přesně dané pro vaše tělo, by byly lepší.

Čtvrtek – připomeňte si své cíle!

Konečně na sobě začínáte pociťovat změnu, a tak si říkáte, že můžete sem tam zhřešit? Uvědomte si, že ke změně došlo až ve chvíli, kdy jste přestoupila na nový režim. Rozhodně nehubnete díky svým starým návykům. Proto vytrvejte a připomeňte si, proč tohle vlastně děláte.

Pátek – své porce si hlídejte

Než si zvyknete na nový životní styl, chvilku to potrvá. Své porce jídla stále odvažujte a odměřujte. Kdybyste tak nedělala, je možné, že byste si nechtěně na talíř přidávala, nebo naopak ubírala. Zkuste u kuchyňské váhy ještě nějakou chvíli vydržet.

Sobota – tipy a triky v hubnutí

Víte, že po pikantních a ostrých jídlech můžete hubnout? Jídla, která obsahují chilli papričky, mají v sobě totiž látku nazývanou kapsaicin, která urychluje metabolismus, a tím napomáhá hubnutí.Chilly

Dalším dobrým trikem, který vám usnadní redukci váhy, je vlažná voda se šťávou z citronu. Dejte si po ránu sklenici tohoto nápoje. Díky citronové šťávě doplníte potřebný vitamín C a nastartujete spalování tuků.

Nebo vyzkoušejte bílý čaj. Ten také zvyšuje rychlost spalování tuků, navíc je výborný při detoxikaci organismu.
Můžete si také zajít na lymfomasáže. Ty především v začátcích hubnutí velice pomohou, protože se při masáži uvolní lymfa, a tím se pak tělo lépe očišťuje.

Takových vychytávek, jak napomoci hubnutí je více. Uvědomte si ale, že žádný z těchto triků nebude fungovat, pokud přitom nebudete dodržovat zásady zdravé výživy a nebudete se dostatečně hýbat.

Neděle – uchovejte na papíře své přešlapy a poučte se z nich

Jestliže se vám chce, můžete si založit deník, do kterého si zapíšete své pocity z počátků vašeho hubnutí. Zapište si, jaké chyby jste udělala, co byste chtěla vylepšit, nebo změnit. Pak až si svůj zápis za měsíc přečtete, poučíte se z něj a přijdete na nové věci.

Nemusíte si do deníku zapisovat každičký váš krok a každý den. Zkrátka jen to, co vám přijde důležité a také to z čeho byste si mohla vzít ponaučení pro příště. Vždyť chybami se člověk učí.

Sdílet:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *